Stævner og Aktiviterer

På Nygaard ridecenter sætter vi en ære i at afholde stævner og arrangementer, hvor den enkelte rytter kan få lov til at vise sig fra sin bedste side. Men for at Ridecenteret også kan vise sig fra sin bedste side, så er der brug for hjælp.

Hjælp til at bygge baner, bage kager til cafeen og til at bemande cafeen, til at hjælpe dommere som skrivere og til at sørge for at resultaterne kommer fra dommer til dem, der noterer resultaterne. Kort sagt: Små og store opgaver, som er med til at skabe gode, effektive og hyggelige stævner.

Når man melder sig selv eller sit barn til et stævne eller arrangement, så skal man også forvente at blive sat på en hjælperliste, også selv om man ikke selv melder sig på.

Hvis man ikke selv skal starte, vil der blive sat stor pris på hjælp: Hjælp til opgaverne, men også til at skabe en god og hyggelig stemning. Vores udgangspunkt er, at man blot skal bruge en time eller to på en hjælperopgave, så det ikke bliver helt uoverskueligt.

Malue2020.jpg
Tilmelding:

Alle ryttere skal melde til stævne på mail via stald@nygaard-ridecenter.dk I samarbejde med rytterens underviser vælges hvilket program/højde, rytteren skal ride samt hvilken hest de kan starte på.

Vær opmærksom på stævnets propositioner (klassebeskrivelse), hvor f.eks. frister til tilmeldingen er oplyst.

Med de ord vil vi ønske jer alle velkommen til stævner og arrangementer på NØR. Vi glæder os til at se jer.