Bestyrelsesformand
Annbeth Zøllner
Præsentation
Annbeth er 39 år gammel og mor til to piger, der begge rider på rideskolen .

Familien bor i Helsingør og nyder at have NØR som fristed i en ellers travl hverdag.

Annbeth ejer ponyerne Coco og Chanel, som står opstaldet på NØR, og som deles af familien og nogen gange med rideskolen.

Annbeth har været formand på NØR siden februar 2020.

Bestyrelsesmedlem
Anja May Nielsen
Præsentation
Jeg hedder Anja, er 44 år, mor til Kay på 15 år og Tilda på 12 år. Vi bor i Helsingør.
Tilda og jeg er siden hun var 6 år gammel, kommet på NØR. Tilda rider 3 gange i ugen, og har part på Malue.
Jeg har meldt mig ind i bestyrelsen fordi, at jeg ønsker at bidrage til NØR som et dejligt sted at være for alle der har sin gang der.
Anne Louise Sørensen
Charlotte Brøndt
Christel Specht
Præsentation
Jeg hedder Christel - er 48 år - Mor til Laura der har sin hest Denny på NØR.
Udover Laura er jeg mor til Nicolai - en frisk dreng på 12 år - der bruger en del tid på skateboard i Multiparken.
Vi har været på NØR siden 2010 - hvor Laura var 4 år og begyndte til Ridning. Siden har der ikke været mange dage, hvor hun ikke har været enten i stalden eller på hesteryg.
Jeg har de sidste 3 år været en del af NØRs Bestyrelse. Først som suppleant - så som sekretær og nu som Næstformand og Sekretær.
Jeg er til daglig Enhedsleder I Helsingør Arrest - har arbejdet i Kriminalforsorgen i 22 år nu- 10 år som Betjent og 12 år som leder.
Jeg ser mig selv som diplomatisk, positiv og nysgerrig på livet og andre mennesker.
Dyr og dyrevelfærd har en kæmpe plads i mit hjerte.
Mit livs motto er: A negative mind - will never get you a positive life.
Hanne Ericsson
Præsentation
Hej, jeg hedder Hanne og står for bygninger og meget mere. Jeg er 59 år og mor til Regitze. Til daglig driver jeg Ericssons
Rideudstyr i Kvistgård
Nicole Rasmussen
Præsentation

Jeg hedder Nicole, er 36 år og er mor til Philippa og Vega.

I mit arbejdsliv arbejder jeg med alt fra ledelse og procesoptimering, til kundeservice og økonomi.

Jeg elsker at lære og jeg elsker at hjælpe.

Dette afspejler sig i mit engagement på NØR, hvor jeg selv rider og egentlig hjælper til hvor jeg kan – hvad enten det er som en del af bestyrelsen, eller som hjælper i stalden eller på ridebanen.

Jeg er lige startet til ridning, og synes at alle på NØR har taget virkelig godt imod mig som nybegynder, og giver mig plads til at udfolde mig til hest. Der er en god atmosfære på NØR, og det er et rart sted at være. Derfor byder jeg gerne ind med min tid, kompetencer og min hjælp – hvor end det kan gøre gavn.

Du skal altid være velkommen til at tage fat i mig.

Viva Tiernan