Rid flere gange om ugen

Bellis2020-2.jpg
Ønsker du at ride flere gange om ugen eller eventuelt starte til springning, så skal du skrive til staldmailen og forhøre dig om plads på holdene. stald@nygaard-ridecenter.dk

Vi har grundridningshold med dressurundervisning mandag, tirsdag, torsdag, fredag og lørdag - og derudover er der springning tirsdag og onsdag.

Det er en god idé at høre din underviser, hvilket niveau du er på, så vores undervisningsansvarlige lettere kan finde et hold, der passer dig.