Prisliste - Opstaldning

Med i bokslejen

OPSTALDNING: Afregnes pr. måned
Hest, Selvpasincl. op til 9 kg. Wrap/dag+2 sække træpiller/ugekr. 3.800,-
Stor pony l'er og 2'er, Selvpasincl. op til 6 kg wrap/dag + 1.5 sække træpiller/uge - 1 sæk i lige uger og 2 i ulige for kat 2 og 2 sække pr. uge for kat 1kr. 3.400,-
Lille pony 3'er, Selvpasincl. op til 3 kg. Wrap/dag+l sæk træpiller/ugekr. 3.050,-
Fuldpas kr. 600,-
Døgn opstaldning, Fuldpas kr. 200,- pr. døgn

TILKØBSAFTALER: Afregnes pr. enhed
Wrappr.kgkr. 5,­-
SpecialfoderHvis din hest har helt særlige behov snak med daglig leder om en individuel løsning
Ekstra sæk træpiller
kr. 70,-

TILKØBSAFTALER: Afregnes pr. måned
Skift af dækken
kr. 300,­
Af- og påsætning af fluemaske/mundkurv
kr. 100,­
Af- og påsætning af gamacher/klokker pr. par
kr. 200,-
Ekstra sadelbom i sadelrummet
kr. 25,-

Vilkår for opstaldning på NØR:

• Selvpas betyder ingen udmugning, men fodring 3 gange dagligt med Tilskudsfoder fra HH Care og 3 gange dagligt med wrap. Der lægges foderplan for hesten i samarbejde med daglig leder.
  • Fuldpas betyder at staldpersonalet ud over fodring også muger boksen alle dage
  • Hesten lukkes på fold ca. kl. 8:00 og tages ind igen mellem kl. 13:00 og 15:00 alle hverdage (tidligere indluk i vinterperioden ca. ml. kl. 11-13).
  • I weekenderne hjælper pensionærerne på skift med at lukke heste ind fra fold sammen med personalet.
  • Strøelse er træpiller. Andre former for strøelse skal pensionærer selv købe og opbevare.
  • Sadelrum som aflåses hver aften med plads til 1 sadel. 1 skab til udstyr følger med boksen, hvis der er ledige.
  • Ridehuskort er inkluderet i opstaldningsprisen. OBS se ridehusplan for tilgængelighed.
  • Betaling sker forud senest den 1. i måneden.
  • Pensionærerne står selv for vedligeholdelse og eventuelle reparationer i boksene.
  • Ved tilflytning maler pensionæren selv boksen. NØR stiller maling og pensler til rådighed.
  • Det er obligatorisk at deltage i mindst 1 arbejdsdag om året, samt at deltage i den årlige malerdag.
  • Ved fraflytning skal boksene afleveres i rengjort og repareret stand.