Klubmodul henter siden
Juletur på hesteryg 2018, Privatryttere
Tilmeldingsfrist er overskredet
Privatryttere

Den 23. december rider vi rundt i Helsingør klædt på med nissehue – både hest og rytter. Vi hilser på forbipasserende og ønsker dem en glædelige jul og godt nytår.

Inden afgang bliver der taget et hyggeligt jule-gruppebillede!

Turen vil vare 2-3 timer alt efter vind og vejr. Vi kommer forbi plejehjemmet ved Kristinehøjvej, som er blevet kontaktet omkring vores ankomst.
Vi rider fra Nør kl. 09:30. og er senest tilbage på Nør igen 12:30 hvor der vil være en hyggelig fælles julefrokost og pakkeleg (20kr.)
(Længere nede er der en liste med retter, skriv ud for den du tager med.)

I beskeden skal stå: Fulde navn på rytter og 2-3 ønske-heste (oplys venligst hvis du er privatrytter)
Betaling når din tilmelding er bekræftet.
Krav: Øvet niveau.

Pris: 100kr. for privatryttere.

Vi har begrænset antal rideskoleheste til rådighed så det er først til mølle princippet!
Ca. sluttidspunkt for dagen er kl 14:00/14:30

Efter tilmeldingsfristen er lukket, skriver jeg ud hvor mange vi bliver!
Ps. forældre er velkomne!
Håber vi ses!  (Sanne)
Tilmeldte