Betaling, hold Privatrytter

Rytter der rider på egne heste/ponyer.

Når du af den undervisningsansvarlige underviser er blevet tildelt en plads på et rideskolehold, skal du først sørge for at melde dig ind i NØR samt betale depositum for ridning, derefter skal du tilmelde dig det antal gange, du skal ride om ugen.

Hvis du rider med på rideskolehold skal du vælge mellem:

1 x ugentligt vælges "(2Px1) Betaling, hold Privatrytter"
2 x ugentligt vælges "(2Px2) Betaling, hold Privatrytter"
3 x ugentligt vælges "(2Px3) Betaling, hold Privatrytter"

(Mini Put hold melder til og betaler ved: "Mini Put (MINIP)")

Hvis du rider med på de lukkede privathold skal du vælge mellem:

1 x ugentlig vælges "(PRI1) Betaling, hold Privatrytter"

2 x ugentlig vælges "(PRI2) Betaling, hold Privatrytter"

Der meldes til efter den 1. i den måned ridning påbegyndes, dog senest den 10. i samme måned.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen