Opsigelse

Hvis du ønsker at stoppe til ridning på rideskolehold er der 1 måneds varsel på opsigelse, fra den sidste dato i måneden. Opsigelse af ridehold skal ske skriftligt til undervisningsansvarlig på mail: stald@nygaard-ridecenter.dk

Eksempel: du ønsker at stoppe til ridning og siger op den 30. september og rider herefter hele oktober med.

Efter sidste ridemåned vil du få depositummet på 500,- kroner retur på den konto du oplyser de skal betales tilbage på.

"Udmeldelse af rideklubben skal ske på samme måde og ligeledes med 1 måneds varsel fra sidste dato i måneden".

Der refunderes ikke betalt klubkontingent.

Er du stoppet til ridning, men bliver du ved med at blive opkrævet?

Kontrollér at du har opsagt dit medlemskab skriftligt til undervisningsansvarlig på stald@nygaard-ridecenter.dk.

En opsigelse er ikke gyldig, hvis den kun er informeret til underviseren.

Rytteren er selv ansvarlig for at meddele undervisningsansvarlig ændringer i ridehold og medlemskab.