Velkommen til Nordøstsjællands rideklub

Hunde på NØR

NØR er et fritidssted for folk i alle aldre – og også for vores hunde. Dog skal vi overholde nogle få sikkerhedsregler, så alle kan færdes med de elskede heste uden unødig risiko.

For dig med hund betyder det:

• Hunde i snor er velkomne alle steder undtagen inde i ridehuset (bag barrieren er ok).
  • Løse hunde er ikke tilladt på hele Ridecenteret's matrikkel
  • Husk at samle din hunds efterladenskaber op.
  • Husk at løse hunde ikke er tilladt i skoven med mindre andet er skiltet
  • Hvis hunden ikke kan holde sig rolig (uden at gø) i kontakt med hest og kat, kan den desværre ikke færdes på matriklen.

Seneste nyheder

Om Nør.

Nygård Ridecenter, der er ejet af Helsingør Kommune, lægger faciliteter til den kommunale rideskole, der drives af Nordøstsjællands Rideklub (NØR). Ridecentret har tillige opstaldning for private pensionærer. Du finder os i Nygård i udkanten af Helsingør. Rideklubben NØR har haft adresse på Nygård Ridecenter siden 1. juli 1977, men selve klubben blev oprettet den 19. juni 1960.

Læs mere om vores historie