Dressurstævne 13 maj
Tilmeldingsfrist er overskredet

Denne tilmelding gælder for rideskoleryttere for en start ink leje af hest og for parter og privatryttere der ønsker at starte to gange.

Ved tilmelding sendes rytternavn, hesteønske og program på mail til Regitze på stald@nygaard-ridecenter.dk

Programmer alle på b bane:

LD 1 skridt/Trav

LC 1-3

LB 1-3

Parter har førsteret til hestene. Maks 4 starter pr hest/pony.

Stævnebanen er udendørs på den store bane og opvarmning i ridehuset. Kan ændres ved meget dårligt vejr.

Alle får tildelt en hjælpertjans ved tilmelding.

13.05.2021
13.05.2021 kl. 11.00 - 13.05.2021 kl. 15.00