Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Max 1 times ridning i tidsrummet 11-14.
Der kan kun være en part pr hest så først til mølle princip.
400kr for tre dage.
Hestens boks muges alle dage.
Hesten hentes ind fra fold hvis den stadig er ude og skal blive inde efter ridning.
Der SKAL være opsyn af en voksen hvis barnet er under 16 år. Det er ikke nok bare at være på matriklen.
Springning er kun tilladt ved privatundervisning og skovtur aftales direkte med Regitze.

Rytternavn  samt heste ønske på mail til Regitze på stald@nygaard-ridecenter.dk

HUSK at ryd op efter jer selv i stald, ridehus, ridebane og på gårdsplads :)

God fornøjelse!
Tilmeldte