Nytårspart 2 30-1 jan
Tilmeldingsfrist er overskredet

Ved køb af feriepart får man den samme hest i tre dage. Max 1 times ridning om dagen ink skridt varm og af. Man muger hestens boks alle dagene og hvis den er på fold henter man den selv ind. Hesten skal ikke på fold efter ridning.

Man må komme i tidsrummet 11-17. Skovtur aftales med Regitze på forhånd og springning er kun tilladt ved privatundervisning.

Der skal være en voksen over 18 år til stede under al omgang med hestene.

Husk altid at rydde op i både stald og ridehus samt samle klatter :)

Rytternavn og hesteønske sendes til Regitze på mail på stald@nygaard-ridecenter.dk

01.01.2022
30.12.2021 kl. 11.00 - 01.01.2022 kl. 17.00