Info
Når du modtager undervisning på rideskolen og eller har din pony/hest opstaldet på Nygaard Ridecenter, skal du naturligvis være medlem af Nordøstsjællands Rideklub (NØR).

Alle andre som benytter stald- og ridefaciliteterne skal også være medlem af rideklubben. Det vil sige, at har du rideparter på din pony/hest, eller er I flere (familie og venner), som rider din pony/hest, skal de også være medlem af klubben.

Kontingent

Der betales fuldt kontingent, hvis indmeldelse sker i januar, februar, marts, april eller maj.

I juni, juli, august og september betales ½ kontingent.

I oktober, november og december betales fuldt kontingent for det kommende år samt 1/12 årskontingent pr. måned af indeværende klubår.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen