Opstaldning på Nygård Ridecenter

For interesse af opstaldning af privatheste på NØR kontakt Daglig Leder Regitze på mail stald@nygaard-ridecenter.dk

Vilkår for opstaldning på NØR:

• Fodring med krybbefoder 3 x dagligt med foder fra HH Care. Tilknyttet foderkonsulent.
  • Fodring med wrap/hø 3 x dagligt.
  • Personalet lukker hestene ud og ind fra fold på alle hverdage. I weekender + helligdage lukker personalet hestene ud på fold og pensionærerne skiftes til at tage hestene ind fra fold sammen med personalet.
  • Mulighed for fuldpas.

Det er muligt at have sin trailer stående på NØR.

Send os en mail på stald@nygaard-ridecenter.dk med oplysninger om din hest/pony, dine ønsker samt dit telefonnummer. Så bliver du kontaktet med information om pris og evt. ventetid.

Har du spørgsmål til fakturaen, kan du kontakte kassereren på finans@nygaard-ridecenter.dk.