SOMMERPART 7
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hav part i tre dage for 400kr. Max en times ridning om dagen ink. skridt varm og af. Der skal være en voksen over 18 år til stede både når man rider og når man henter hesten ind fra fold. Se info omk fold og andet på tavlen i rideskolestalden.

Skovture aftales med Regitze på forhånd og springning er kun tilladt ved privatundervisning.

Parten sørger for at hente hesten ind fra fold når man skal ride og lukke den ud igen når man er færdig. Parten sørger også for at hestens boks er muget alle dage.

Man kan komme i tidsrummet 11-17

Max en part pr hest. Først til mølle koncept.

Tilmelding med hesteønske på mail til Regitze på stald@nygaard-ridecenter.dk

Gælder kun for klubbens medlemmer.

21.07.2021
22.07.2021 kl. 11.00 - 24.07.2021 kl. 17.00