Ridelejr 8-11 år
02.08.2021 kl. 00.00 - 03.08.2021 kl. 24.00
NØR

"Mellem" ridelejr

3 dage med sjov, hygge og masser af ridning samt overnatning i medbragt telt.

Denne ridelejr er for begynder/let øvede ryttere mellem 8 og 11 år. Der vil være enkelte hjælpere til stede på denne ridelejr.

Depositum på 500kr betales ved tilmelding.

På ridelejren skal vi hygge, ride dressur, spring, skovtur, have grillaften med forældre og meget mere. Endeligt program kommer senere.

Pris rideskolerytter: 1500kr

Pris privatrytter: 1200kr

Max 15 personer og først til mølle.

Ridelejren er kun for NØR medlemmer.

Hesteønsker tager vi på infomødet før ridelejren.

Har man som forældre lyst til at hjælpe med faste vagter på ridelejren så skriv det i en mail til Regitze på stald@nygaard-ridecenter.dk ved tilmelding.

Der vil blive lavet en speciel ridelejr-tshirt til alle deltagere på ridelejren så send også jeres t-shirt størrelse på mail ved tilmelding.

OBS

Vi følger corona-situationen nøje. Hvis NØR ser sig nød til at aflyse pga corona, sygdom el andet bliver beløbet refunderet. Derudover er depositum ikke refunderbart.

Nordøstsjællands Rideklub